Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 23:02   #34
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?

Jeg har ikke råd til sånne gulrøtter. Men gulrota mi er at jeg -vet- at jeg får i meg riktig mat, og kroppen min har det bra! Jeg har normal månedsyklus - på høykarbokosthold har jeg ingen! Bare det er et tegn på at jeg gjør det riktig, og akkurat det syns jeg er utrolig tilfredsstillende!

Fikk nylig høre at Snuppa var den eneste i sin forrige barnehage (på 8-9 barn) som fikk sunn mat i matpakken sin - det er fryktelig trist syns jeg! Derfor velger jeg å fokusere på gevinsten bare kostholdet gir meg og barna våre, og ser ikke på det som en kamp jeg må ha premier for å kunne fortsette med.

Når det gjelder bukplastikk, så vet jeg ikke..magen min var ikke så verst den, det er graviditene som har "ødelagt" den. Men mannen min blir bare lei seg om jeg nevner noe sånt, han syns magen min er nydelig og når han ser og tar på den blir han bare minnet på da jeg var gravid og at jeg har båret frem våre to barn - det syns han er fantastisk å tenke på, og skulle jeg hatt flat mage ved hjelp av en operasjon ville jeg ødelagt noe av dette. Det er viktig for meg hva han syns, og hans mening gir meg også større selvtillit. (Og det har han æren for i flere tilfeller.)

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat