Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 22:34   #238
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere, så flinke dere har vært i helgen. Og hipp hurra for deg, Mille.

Her har helgen flydd avgårde. Hadde det utrolig koselig i går, med tacogryte, salat og vin. Litt mer enn et glass da. Men man er billig i drift, så jeg tror kanskje det ble tre totalt. Jeg spiste en sjokoladepudding når de andre spiste is til dessert. Helt greit.

I dag har jeg vært utrolig sulten. Spiste to egg til frokost siden jeg fyste på skikkelig mat og bare har en omelett igjen (sendt ny bestilling i dag), og så ble det rester av gryta til middag, så da ble det på en måte som fase 3 i dag, men men, får håpe det ikke gjør så stor skade totalt, tror i grunn ikke det.

Ellers ser det ut som de fleste av oss tenker veldig likt når det gjelder fase 4, man må rett og slett teste ut og finne ut hva man tåler. Jeg har jo også en naiv drøm om at man kan spise brød og slik igjen, men vet jo at kroppen ikke tåler det. Og "heldigvis" får jeg vondt i magen av hvetemel og stivelse generelt.

Jeg har heller tro på å spise minst mulig av dette i hverdagen, spise litt knekkebrød/klibrød og lavkarbobrød og så heller skeie ut en sjelden gang med pizza og slike ting en helg nå og da.

Men en får ta en fase av gangen, foreløpig får jeg konse om fase 2 her, selv om jeg jukset litt og tok en fase 3 i dag.

Ha en fin kveld videre, dere er kjempeflnke!!

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat