Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 20:51   #235
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Altså , jeg har ikke lyst å begynne med brød, pasta,ris,poteter igjen, ikke hatt det i kosten på et år-men grovt knekkebrød og et måltid med litt mer karbo som en sjelden utskeielse er noe jeg kunne tenke meg

Hei og hå håper alle har hatt en herlig helg!?

Her har det vært full fart og på middagsbesøk igår...må bare fortelle hva de serverte:
*1-2 strawberry daquri til velkomst
*druer og antonberg konfekt til velkomst drinken
*lefse med laks og grønt til forrett
*salat,ris og gryterett (jeg kunne ha den) til hovedrett
*youghurt kake med frukt og sjokolade til dessert
*så kom det anton berg marsipanbrød rett etter middag, mens vi ventet på kaffen.....
*så kom det en gedigen vanilgekremkake i tre lag med melis på toppen
*så var det mer druer konfekt og wisky/cognac....

Herrrrrrrrrrrrrrrrrlighet for et fråtseri....og før i verden ville jeg har storspist og kost meg.
He,he,he...jeg satt åpenlyst å skrapte av laksen, tok bare salat og gryterett til middag og koste meg med vin! Jeg var kjempe god og mett helt til vi gikk hjem kl.02.30. Jeg skjønner bare at ED har hjulpet meg til å få mindre magekapasitet!
DET BESTE AV ALT VAR AT JEG NØT Å VÆRE FORNØYD.

Jeg vil ikke noen gang tilbake til det!!!!!! Jeg er glad i brød med pålegg, sikkert fordi vi er vokst opp i norge med det, men skal holde meg til lindberg-brød og bake lavkarbo brød selv. Så skal jeg stappe på grønt og proteiner og nyte det! Er blitt så glad i salat og mye flinkere å bare lage det som er sunt for meg, selv om det tar litte bitt mer tid!
Jeg blir rar i kroppen av rafinert sukker, hvetemel og mye melk. Skal virkelig velge slikt vekk, også langt inn i fremtiden!