Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 18:01   #37
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Hehe.. ser den. Men jeg tror (eller vet?) at det verste tross alt er å bli gått bak ryggen på i årevis og kanskje være den eneste som ikke vet.. Vanskelig problem, så lurt å være varsom. Men når jeg ble fortalt, så var det en utrolig lettelse, og er fortsatt veldig takknemlig for at sannheten kom frem. Tror at livet mitt kunne vært et helvete i dag om det ikke hadde blitt avslørt.

Det er helt klart veldig vanskelig det der.. Klart man ikke vil bli lurt i årevis.. Og klart det bare blir enda mer vondt om andre finner ut om noe man går igjennom og kanskje synes er veldig ydmykende.

Det er veldig fint for de som ser dette som en grunn til å bryte ut å få vite det, men ja..

Jeg ville ikke ha fått vite det av noen andre. Men jeg hadde funnet ut samboeren min hadde holdt på med noe sånt. Lett