Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 17:18   #21
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti hCG?

Opprinnelig lagt inn av turbokano, her.

Jada,man kan "dø" av alt og bli syk av alt nå til dags.
nå taes også Hcg Oralt da ikke alle er så glade å sette sprøyter på seg selv,og da bortfaller mange av "bivirkningene".
kjenner flere som har testet det ut,og ingen har hatt noen bivirkinger,såklart ikke alle kropper fungerer likt.
ikke hadde jeg noe unormale verdier på legesjekk heller.
bare min og kjentes erfaringer,opp til hver enkelt hva de vill gjøre med kroppen sin

Uffda det var da litt av en forsvarsmodus "man kan dø av alt...". Dette er et lavkarbo-forum, og de aller fleste her har nok prøvd "alt" før de kom over lavkarbo, det gjelder ihvertfall meg. Jeg har prøvd flere radikale dietter med voldsomt vekttap på kort tid (cambridge 4 uker ren kur, 2 uker med innføring av mat = minus 14 kg), men jeg har alltid gått opp igjen - og vil i dag aldri i verden anbefale dette til noen andre. Disse radikale diettene førte tilslutt til at jeg ikke gikk ned noe mer, selv med trening og moderat lavkcalori - før jeg fant lavkarbo

Ikke bli så overrasket over at noen er uenige i eller motstander av dietten du snakker om - poenget ditt er vel ikke å omvende noen? Fint at du hadde så fin effekt av dietten tenker jeg, håper det ikke ga ettervirkninger hormonmessig Alle velger å gjøre som de vil med sin kropp - JEG feks har gjort det meste diettmessig og avstår idag fra ALLE sære dietter som innebærer tukling med hormonene mine - for der har overdoser av karbohydrater allerede gjort nok skade

Her er en link som sier noe om studier gjort i forbindelse med hCG.
http://www.healthfoodspages.info/wp/...f-the-research

I tillegg vil jeg si at på 500 kcal om dagen er det ikke rart man går så mye ned, tror cambridgekuren min var på maks 600? Etter få dager på så lite kcal mister man også sultfølelsen. Jeg ble helt hyper, fikk masse energi, og var ikke sulten underveis. Som nevnt jeg gikk i ca 45 dager og gikk ned 14 kg, men da uten å tilføre hormoner til kroppen min som KAN gjøre skade - man vet nemlig aldri om det er akkurat DU som får problemer etter en sånn kur eller ikke...

Sist redigert av Nerthus : 07-11-10 kl 17:36.
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat