Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 15:45   #257
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Noen som vet om en kan bruke smør på spis-deg-slank dietten?
Har ikke lest boka, bare bestillt maten (skal bestille boka sammen med neste ladning).
Ser på nettsiden deres at man kan bruke allt pålegg som har 5 karber eller mindre, men i og med at denne dietten også er kalori begrenset vet jeg ikke om jeg kan bruke smør...
Noen som vet?

Du kan bruke smør på brødskiva di Jeg har pleid å bruke smør og syltetøyet deres (som er DELICIOUS), men nå går det i salami og majones, eller makrell i tomat (4-pakken som har kommet på markedet med mindre karb) og majones. Det er så lite kcalorier i maten at det er nok ingen problem å ha litt fettholdig pålegg på skiva - jeg har ihvertfall ikke opplevd det som negativt.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat