|
Sv: Nett og "flørting", hvor går grensa?
Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.
Jeg har akkurat fersket en som har familie og full pakke. En syk person som har lurt meg og familien sin i mange mnd. Jeg er en skeptisk person men gikk på løgnene. Hva skal jeg gjøre? Vi har ikke møttes fysisk.
Jeg har lyst til å ringe kona for å si i fra...
Er noe av det jeg lurer veldig på også, hva gjør man i en slik situasjon? Man VET nettflørteren har familie og det virker jo ulogiskt at du er den enste han har forsøkt å sjekke opp?
Tror det er pga slike menn disse damene har rottet seg sammen. Ei mistenkte mannen sin for å være "nettutro" og ett par av disse damene klarte å spore opp mannens nettprofil og avslørte ham. Nok et ødelagt forhold hvor det er barn involvert.
Før det ble så utbredt å bruke nett måtte man fysisk ut for å finne og sjekke opp tilfeldige partnere. Nå holder det å ha en time eller to for seg selv (mens barna ligger å sover og partneren jobber kveldsskift?).
Kan det være at man får et slags distansert forhold til dette med nettflørting at man rett og slett ikke mener at det har så mye med dagliglivet gjøre? Mannen i eks 2 mente selv at det ikke betydde noe, han var jo ikke utro, mente han selv. Var jo "bare for moro skyld".
Hva skjer med tilliten i et forhold? Bør man være paranoid og ta stikkprøver av partnerens pc/mobil?
Jeg kjenner nå så mange som har skjulte nettliv at det er helt utrolig. Kanskje det bare er jeg som har en tvilsom vennekrets? 
Jeg har passert 40 år, kanskje det er en bølge av midtlivskriser? I stedet for ny Harley tar vi en nettrunde og ser om vi finner et trofe?