|
Sv: Yes yes yes endelig
Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.
Så gikk jeg litt mer drastisk til verks. Kuttet ut alt karbo, altså 0 karbo, la meg på 65 gr protein om dagen (tilsvarende den vekten jeg ønsker), også spiser jeg ca 150 gram fett om dagen. Dette fikk det til å løsne for meg. Så nå veier jeg altså den magiske verdien 69,9 kg . Så jeg fortsetter med mitt prosjekt for å se om kroppen vil være med meg ned til 65 kg. Uansett er det speilet som er hovedstyrende. Når jeg ser meg i speilet nå, ser jeg at jeg vil ned litt til. Men om det er 3 kg eller 5 kg er vanskelig å si. Uansett kjempegøy å ha kommet ned på 60 tallet, leeeenge siden sist, hehe
Gratulerer masse! Superbra jobba!
Jeg har rundet 20 kilo (hurra!!) , men den siste kiloen har jeg brukt nesten tre måneder på. Er nok på et platå her, ja! Er kjempe, kjempe fornøyd med å ha gått ned såpass mye til nå, men er bare SÅÅÅ utålmodig på de siste (?) fem kiloene!! Så mitt spørsmål; spiser du virkelig null karbo'er nå? Ingen melkeprodukter? Hva med grønnsaker? Begynte du raskt å gå ned i vekt igjen når du la om? Hva typisk spiser du får å få i deg fettet?

|