Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 01:19   #14
MiniMe74
Medlem

MiniMe74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 51
MiniMe74 er på en erverdig vei

Sv: Yes yes yes endelig

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Så gikk jeg litt mer drastisk til verks. Kuttet ut alt karbo, altså 0 karbo, la meg på 65 gr protein om dagen (tilsvarende den vekten jeg ønsker), også spiser jeg ca 150 gram fett om dagen. Dette fikk det til å løsne for meg. Så nå veier jeg altså den magiske verdien 69,9 kg . Så jeg fortsetter med mitt prosjekt for å se om kroppen vil være med meg ned til 65 kg. Uansett er det speilet som er hovedstyrende. Når jeg ser meg i speilet nå, ser jeg at jeg vil ned litt til. Men om det er 3 kg eller 5 kg er vanskelig å si. Uansett kjempegøy å ha kommet ned på 60 tallet, leeeenge siden sist, hehe

Gratulerer masse! Superbra jobba!

Jeg har rundet 20 kilo (hurra!!), men den siste kiloen har jeg brukt nesten tre måneder på. Er nok på et platå her, ja! Er kjempe, kjempe fornøyd med å ha gått ned såpass mye til nå, men er bare SÅÅÅ utålmodig på de siste (?) fem kiloene!! Så mitt spørsmål; spiser du virkelig null karbo'er nå? Ingen melkeprodukter? Hva med grønnsaker? Begynte du raskt å gå ned i vekt igjen når du la om? Hva typisk spiser du får å få i deg fettet?

MiniMe74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat