Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-10, 20:24   #19
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Hvor mange karber spiser du nå? Kan du trene på så få karber? Jeg er nemlig avhengig av å trene, 5 dager i uken.

Jeg spiser så lite som mulig - maks 5 g pr dag, det er veldig lavt og bør kanskje ikke være det første en prøver.
Veldig mange ligger på rundt 15 og går fint ned med det.

Jeg har også trent mye - akkurat nå har jeg treningsforbud - har fått kyssesyken!!.
De første 4-6 ukene etter en legger om kostholdet, kan være tøffe når det gjelder trenging. det tar tid for kroppen å venne seg til fettforbrenning. Les litt i forumet under trening, der står det mye som er verdt å vite.
Etter de første harde ukene (form meg var det som å møte en vegg) slipper det og det er bare å trene på - faktisk var jeg mer utholdende enn før.

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat