Tråd: Idealvekt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 22:23   #66
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Idealvekt?

Eg har no tatt kroppsanalyse og fått vurdert ei idealvekt som vil kategorisere meg som overvektig etter BMI, enda eksperten som gjorde analysen syntes det var litt i nederkant tilogmed. (Eg syntes det var horribelt høgt, men eg fikk jo sjå tala på muskel- og skjelettvekt, og da blei det jo meir fornuftig.) Eg ville heller ikkje ha fylt kriteria til Pruttilutt-kirurg-sjefen.

Eg er ei forholdsvis kortvokst dame med masse musklar og ordentleg solid skjelett. Som eigentleg er greit for meg, enda eg av og til drøymer om å vere sped og nett sylfide vil eg heller vere sterk og bruddsikker enn å bruke str 36.

Men vi får jo sjå kor kroppen finn det for godt å stoppe nedgangen og seie seg nøgd. Enn så lenge er han altfor nøgd med å ikkje gå ned i det heile tatt.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat