|
Sv: Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres?
Når enkelte sliter med selvtilliten slik jeg selv gjør så er det ikke rart man gleder seg til den type operasjon. Jeg synes jeg kan se helt grei ut med klœr på, noen ganger, men uten klœr så føler jeg meg like stor som da jeg veide rundt 125 kg.+++ da ser jeg ikke noe forskjell på i dag og da jeg var større.
Hver gang jeg ser meg i speilet etter at jeg har dusja så blir jeg rett og slett deprimert og hele dagen er ødelagt.
Heller ingen bukser ser bra ut pga. magen, jeg eiger ikke busker lenger, har ikke brukt det på over 1 år. Alle jeg hadde er for store og jeg vil ikke kjøpe nye fordi ingen ser bra ut på meg.
Kommer kanskje litt an på hvor mye du veier og skal ned.
Men når man har vœrt stor hele livet og så skal ned rundt 50 kg. så tror jeg man må vœre veldig heldig for at man skal slippe unna en bukplastikk for å få en flat mage 
Kan ikke si jeg direkte gleder meg til den operasjonen, men ser veldig frem til å slippe den stygge magen som ødelegger selvtilliten og hverdagen min.
Ja, brystløft og fyll er noe jeg tror jeg kommer til å spandere på meg med tiden også.
Jeg har alltid vœrt stor og aldri hatt en "normal" kropp slik de fleste andre jenter på min alder, så derfor vil jeg ta disse operasjonene om jeg har muligheten til det.
Alltid vœrt stor med store pupper som har pekt nedover så lenge jeg kan huske.
Og vil heller ikke ende opp som tynn med masse overflødig hud på magen og lange tomme hengepupper.
Men jeg respekterer andre sitt syn på dette.
|