|
Sv: Idealvekt?
Tro min idealvekt ligger rundt 70.Da regner jeg med at jeg skal være godt trent i tillegg.Jeg har gått svært lite ned etter jeg begynte og trene.Jeg har vel kanskje gått ned nesten 2 kilo på snart 3 måneder.MEN centimeterne har det forsvunnet helt til i forgje uke da pga trening jeg har gått opp i lår/rumpe,men resten ned.Jeg bygger muskler fort,og tror nok at jeg har en tedens til og bli "stor" vist jeg trener mye.Jeg har en veldig grov og tung beinbygning.er 1,70 høy og måler ca 17,5 cm rundt håndleddet,men grovt bygget resten av kroppen også.Mine ribbebein står liksom mere ut på meg enn andre,så vist jeg blir veldig tynn vil de bli veldig fremtredende,samme med hoftebeina mine..Så maxs ned til 70 kg for meg.kansje det er også for lite?
Men ja selv om man har en kompakt kropp,betur ikke det at man er grovt bygget som mange tror,man er kansje bare mere "polstret" ;O)For jeg har sett at de som faktisk er litt mere spedbygd og slanker seg,blir tynnere enn de som er mere grovt bygget.Men til gjengjeld må de mere spebygde mere ned i vekt vist man skulle sammenligne 2 personer på 100 kg med samme høyde.Så en fordel er det med og være grovt bygget,hihi ;O)

|