Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 15:04   #78
Stina984
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Manchester
Alder: 41
Stina984 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Hei alle

Opprinnelig lagt inn av brunhilde, her.

...Fønni fact: I Frankrike har de ikke engang hørt om lavkarbo. INGEN steder kan man få kjøpt produkter (annet enn å bestille fra utlandet), man får praktisk talt null treff på google når man søker på temaet på fransk...her nede lever de rett og slett i sin egen verden, uavhengig av alt engelsk-språklig (fenomenet oppstod vel først i USA). Så jeg sliter litt med å få tak på det jeg trenger. Men på den positive siden er høykvalitets kjøtt, egg og osteprodukter mye billigere og bedre enn i Norge, da, det er jo fint

Samme problemet her! Jeg bor i England og det er vanskelig aa faa tak i slikt man trenger til oppskrifter (feks. kruskakli osv). I tilegg saa er det saa opptatt av aa slanke seg uten fett at man sliter med aa finne "full fat" produkter i mindre butikker.

Men, jeg var inne aa kikket litt paa en annen traad og fant en herlig oppskrift paa lapper som funker kjempe bra med paalegg :
4 egg
Smoereost (den med mest fett og minst karbs..)
Bakepulver
Kjempe enkelt aa saa godt aa ha noe aa ha paalegget paa! mmm

Var ute med jobben i gaar og drakk nok litt for mye vodka/cola light, saa i dag vil kroppen bare ha karbohydrater (gammel vane). Vi faar haape kyllinglaarene til lunsj vil hjelpe!

Forresten kjekt aa se at saa mange ser resultater allerede! Jeg var 78.2 kg paa vekten i dag, saa har gaatt ned nesten to kg...og jeg driter i om det er bare vann

Lykke til i helgen alle sammen!

Stina984 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat