|
Sv: Jeg ble dumpa i går ...
I dag har jeg en litt bedre dag...ikke fordi jeg begynner å venne meg til tanken, men pga oppmerksomhet jeg fikk fra han i går...
Jeg kom hjem fra shoppe-turen min i går. Når jeg satt på flyplassen fikk jeg en sms fra han. Han spurte hva jeg hadde shoppa, og sa at han hadde sett masse serier på pc'n for å fylle tiden sin med noe. Også sa han "vi snakkes snart"...Jeg har ikke hørt stemmen hans på nøyaktig én uke nå...da han "slapp bomba"...
Når jeg kom hjem, logget jeg på facebook, og da sto det at jeg hadde 3 notifications... Det var 3 bilder av meg han hadde trykket "liker" på. Altså..han hadde sittet og sett på meg på bildene mine, og la igjen 3 "spor" ved å like dem... Mulig jeg er helt teit, men jeg ser dette som positive tegn... Om det er teit, så får så bare være..jeg trenger bare noe for å holde håpet ved like.
Når det kommer til vekta, så har mye skjedd denne uka, også på vekta. Jeg har ikke hatt matlyst i det hele tatt denne uka... De første dagene gikk jeg ned i vekt. Men nå har jeg gått OPP 1,5 kilo siden tirsdag. Så, da vet jeg det at jeg faktisk legger på meg når kroppen går i sparemodus.
Uansett er jeg faktisk veldig stolt over å kunne si at jeg ikke har gjort som "mitt gamle jeg" ville ha gjort; å stappe i meg karbo.. Kjente at jeg hadde lyst til å spise boller, sjokolade, pizza osv..men gjorde det ikke.
I dag når jeg sto opp kjente jeg faktisk at jeg var sulten, og hadde lyst på mat. Så nå har jeg spist en fettrik frokost. Håper det holder seg sånn, og at jeg klarer å gå nedover på vekta igjen.... Dog er ikke det det som opptar tankene mine mest disse dager