Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 09:00   #6
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til jus

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Vilket merke/av hvem kjøper du?

Kjøper den hvite steviaen de har på friendlyshop.nu, de sender fra Sverige og det kommer i løpet av et par dager dersom ikke tollen tar for lang tid (tror det er coke ). Den kommer under tollgrensa på 200 kr, er veldig ren (og økologisk) og derfor varer den i det uendelige. Jeg kjøpte en boks i februar og har brukt under halvparten (og da klarte jeg å søle ut en god del) enn så lenge.

Siden den er så ren kan den være litt vanskelig å dosere, men du må bare prøve deg frem. Jeg har feks blandet litt ut i vann og har i en liten dråpeflaske son jeg bruker i teen. Jeg har også tatt sukrin og stevia og kjørt det i en kaffekvern jeg har. Da får du sukrinmelis som er omtrent så søt som sukker. Det tar litt tid å venne seg til doseringen, men bare bruk ytterst lite i begynnelsen så finner du nok utav det etterhvert (Dersom du liker det da). Jeg bruke ikke noe annet en det som søtning og synes det er så mye bedre enn kunstig søtning, men alt er jo en vane da. Likte ikke kunstig søtning heller før, men vente meg til det også. Lykke til

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat