Tråd: Idealvekt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 03:02   #57
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Idealvekt?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hahaha...så...om jeg tar høyre handledd er den 14. Da skal jeg veie 159-100 = 59*0,90 = 53,1 kg. Det er jo over TJUE kilo mindre enn jeg er nå. Det kommer til å ta sååå lang tid *sukk*. Da får jeg en BMI på 20 og det er normalvektig, men allikevel...over 20 kg til? URK!

Om jeg tar venstre håndledd er den 15,5. Da skal jeg veie 159-100 = 59. Jeg ville nesten drept for å veie det, men tror ikke det er spesielt sunt når jeg ser meg selv i speilet nå. Da får jeg en BMI på 23,5 og det er normalvektig, men allikevel...nesten 20 kg til. Jeg som er så tynn i ansiktet fra før.

Beregner jeg høyda over 100 + 5 kg, så bør jeg veie 64. Ja, jo, der skal jeg være ekstremt fornøyd. Dessuten, bare noen få kg til! Ja takk! Men da får jeg en BMI på 25 = overvektig

MEN, jeg trener mye styrke. Jeg har trent MYE volumøkende styrke. Jeg må ha en del muskelmasse. Til jul skal jeg i den avanserte tanitavekta

Er du keivhendt? Jeg har tykkere høyrehånd enn venstre... 0,5 cm i forskjell bare men.. merkelig

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat