Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 23:43   #133
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Septemberstarternes veietråd

Ja, jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd med nedgangen.
Det er mulig at målet på 70 ikke er helt realistisk. Er jo der snart, og det er fortsatt en del å gå på rundt midjen, så jeg lurer litt på hvor alle disse kiloene har falt av. Kan ikke se noe muskelsvinn.

Grunnen til at vi mister så forskjellig kan være mange. Vi er ikke alle like (noe vi kanskje burde være glad for.. tenk så kjedelig) og jeg er i tillegg mann. Det virker som om dette kostholdet passer enda bedre for menn enn for kvinner.

Men tusen takk, uansett
Hold ut... plutselig får du en knalluke eller to, og vips så puster du meg i nakken. Stå på!

Edit: Det er jo enkelte som har fått god nedgang etter en "karbo-boost", så det kan hende at det setter fart på systemet for enkelte, men jeg tør nok ikke anbefale det som en løsning.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat