|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Lurer på om jeg skal melde meg på spents igjen. Det er vel der det er best utvalg slik at jeg kan trene både før og etter jobb og på fridagene....
You go girl! Viktig å ha utvalget ellers går jeg fort lei! Vanvittig deilig å kjenne at man blir sterkere og får bedre kondis!!
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Nede til høyre i hvert innlegg er det tre knapper:
Siter, Multi-Quote, Hurtig-svar.
For å sitere fra kun ett innlegg velger en som kjent Siter-knappen, mens Hurtig-svar-knappen er gjør at en får opp kommentarboksen nederst på siden.
Multi-Quote-knappen er den vi bruker når vi ønsker å sitere fra flere innlegg, og måten en gjør det på er som følger;
Klikk på Multi-Quote-knappen for alle de innleggene du ønsker å sitere, bortsett fra det siste innlegget du ønsker å ta med.
For det siste innlegget klikker du på den vanlige Siter-knappen, og dermed overføres alle innleggene som sitater til kommentarfeltet slik jeg gjorde i går.
Var dette forståelig?
he,he...dette er testen...skal vi se...
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!
Wow det er jo svine bra resultat!!!!! Gratulere masse Mille89