|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Ellers gikk vi gjennom blodprøvene og der fikk jeg mye interessant og nyttig informasjon. Jeg har stort sett fine verdier, men kan ta litt mer vitaminer og magnesium, men det beste av alt er at jeg ikke er insulinresistent lenger. Verdiene er halvert siden sist jeg testet ut dette, det er vel ca tre år siden.
Kjenner at jeg ble veldig glad og inspirert av samtalen, nå er jeg veldig gira på å begynne å trene!! 
Kjære deg for noen gode nyheter! VIRKELIG GRATULERE MED IKKE INSULINRESISTENS!!!!
Det er jo like bra som å gå ned 5 kilo på en uke!!!!!(...ikke at det går ann vel....)
Det var virkelig god nyheter. Jeg syntes også det var bra du blir i fase 3. Jeg tenker det jeg også. Skal velge lavkarbo-prinsippet i alt jeg kan. Jeg er mer mett, fornøyd og savner ikke pasta, brød og ris. Har smakt et veldig godt lavkarbo brød jeg vet jeg kommer til å bake. Nå syntes jeg det ikke er noe styr å lage salat heller...sånn er min hverdag
Takk for at du nevner at jeg ikke er langt unna 70-tallet. For meg virker det milevis til, men sant...litt over 4 kilo nå...så er jeg der! Ja det blir bare helmaks!!!!!
Titti, min lege sa jeg måtte glede meg til å trene i fase 3, fordi jeg blir mye lettere, og mer energi! Han sa jeg kom til å fly over gulvet....kjenner litt av det nå, men gleder meg til ennå mer av det!
Du må nyte å trene. Jeg gjør bare det jeg syntes er gøy, finn noe du liker!
GROTINGELING: Herlig du er oppdatert igjen! Hvordan får du til å sitere så mange på en gang...du er jo "guruen" her!?