Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 12:32   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Skinke vs salami

Skulle på butikken en snartur og kjøpe skinke til dagens lunsj. Tenkte jeg skulle finne den skinka som hadde minst tilsetningsstoffer og begynte å lese på alle pakkene og ble rent mørkeredd! Alle inneholdt alskens merkelige tilsetningsstoffer, opptil 11 ulike e-stoffer i en og samme skinke! For moro skyld sjekket jeg en pakke peppersalami, den inneholdt ett e-stoff... Endte opp med peppersalamien jeg. Den inneholder kjøtt (svin og storfe), spekk, krydder, startkultur, salt (hva nå det måtte være?) og E-250. Ja, jeg vet man ikke bør spise for mye av E-250, men her var ikke valget vanskelig uansett! Og jeg spiser jo ikke kilosvis med salami i slengen uansett.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat