Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 23:18   #8
mallilen
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
mallilen er ny på veien

Sv: Til alle dere som er fysen på noe søtt..

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Æsj, det hørtes (heldigvis?) IKKE no' godt ut

JEg synes ikke det høres noe særlig godt ut selv, og pr idag kan jeg ikke fatte at jeg har klart å trykke i meg så mye sukker som jeg gjorde bare for et par måneder siden.
Dessverre blir jo dette ferie på "lavbudsjett", og dermed blir det neppe de dyreste varene som kommer til å kjøpes inn. Ergo, mye karbohydrater *grrr*

Mistenker at jeg i allefall kommer til å bremse meg selv når det kommer til å ta inn direkte sukker, altså, for resultatet der har skremt meg nå to ganger. Første gangen skULLE det jo skeies ut, med poteter og desserter og alt slikt, til og med sjokolade og søtsaker. Klarte to små biter med center, og dett var dett før det begynte å brenne i kroppen.

Jeg håper det går noe bedre når det kommer til å spise brød, men får heller supplere litt mer "riktig" på denne turen enn den forrige. Sist kunne vi like gjerne smørt bounty på loffskiva, altså. *himle med øya*

Heldigvis er hotellet et eneste stort treningssenter, og sist gjorde vi faktisk minst en økt styrketrening om dagen. Jeg satser på at dette ikke vil gi meg altfor mange ekstra kilo på vei hjem igjen Trange flyseter er virkelig noe dritt!

mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat