Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 23:05   #199
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jeg håper vi blir her til lenge etterpå. Det er de som holder vekten etter 1-3 år etter nedgangen som virkelig kan si at de har gått ned, endret livsstil og BLITT der!

Jeg skal være her til krampa tar meg....

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

DET skal vi ja Monica Blir ikke kvitt oss med det første neiNei, men det MENER jeg, det er jo en kjempekjempe jobb å HOLDE vekten etterpå, for oss som er "overlevere" som dr Hetland kaller oss som lagrer fett vi ikke behøver.

helt enig med begge talere, viktig at dette ikke blir en "kur" men heller starten på en kostendring.
Og jeg vet at jeg kommer til å holde meg til lavkarbo i en eller annen form, hvilken er imidlertid litt usikkert ennå.
Det som er 100% sikkert er at jeg kommer til å bruke forumet leeeeenge etter at jeg er ferdig med ED.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat