|
Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi
Opprinnelig lagt inn av Nyfrelst, her.
Jeg er ikke ute etter å "ta deg" på noen som helst måte, jeg spurte deg hva du egentlig mente med utsagnet ditt. Og jeg mener fremdeles det jeg sa om latterliggjøring. Hvis du ikke kan legge fram argumentene dine på en saklig måte, synes jeg du skal finne deg et annet forum.
Synes du ja, men det synes ikke jeg 
Og hvem er du som sitter der i sin høye hest og skal belære oss småfolk på hvordan vi skal fremlegge et sak? Det blir nesten som om jeg skal klage på bittores for å ha en "annen" tone i sitt innlegg og klage på at han er for seriøss og burde være mer uformel/morsommere. Nei... liker du ikke hva du leser så får du i stillhet bare trykke på ignore knappen, og late som ingenting (Det har jeg gjort )
Ja, det er min subjektive mening om folks meninger om e-stoffer. Det er en mening på lik linje som Bittores subjektive mening om lavkarbo, hvor han riktignok utgir en mening som kan i bestefall skape en debatt. Noe som er poenget med et forum? Er det forbudt å fargelegge en kommentar nå for tiden? Men nå synes jeg vi spore av litt. Vi må ikke hijacke tråden hans.
PS: Btw du beit på angen.

|