Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 19:14   #37
Mrs.Pork
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
Mrs.Pork er på en erverdig vei

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Jeg har begynt å merke den jernaktige smaken i dag, og jeg testet i sted. Og jammen er jeg ikke i ketose allerede (dette er dag to). Jeg regnet med at det kom til å ta litt lengre tid, for å si det slik var det ikke få karbohydrater som ble fortært i helga!

Til frokost i dag hadde jeg omelett laget på 3 egg, 3 ss kremfløte, ca 70 g bacon og en dæsj med rekeost. Klarte ikke alt da, så tok resten til lunsj.
Til middag har jeg hatt fiskegryte (blomkål, broccoli, sopp, litt løk og torskestykker), mens mannen hadde stekte svinekoteletter med stekt sopp og litt løk.
Restene går til kvelds.

I kveld er det svømmekvelden min, jeg svømmer en dag i uka. Prøver også å få gjort litt styrketrening, men føler akkurat nå at jeg har nok med slyngetrening hos fysio. Jeg har ME, men er heldigvis ikke av de sykeste som kun ligger til sengs. Så aktiviteten er litt varierende, og jeg er vel veeeeldig stillesittende/inaktiv i forhold til gjennomsnittet.

Ang halspastiller så leste jeg et par tråder her inne om det tidligere i dag, og fant ut at Tazink skulle være ok. Dessverre var de utsolgt på helsekosten. Fribol er altså også ok? Jeg klarer meg uten, men mannen har behov for litt sånt når han er på jobb.

Mrs.Pork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lchf Svar med sitat