Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 18:29   #42
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Utredning for undervekt - hvor lang tid før man får svar på blodprøver?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj det hørtes skummelt ut, bra du fikk god hjelp.
Jeg føler meg helt ræva altså. Var i butikken i sted og jeg klarer liksom ikke å fokusere på handlelista, engang. Alt flyter utover, og jeg klarer ikke å konsentrere meg. Har hodepine og hjertebank og svimler og vil bare sove. Nei, jeg håper virkelig jeg hører noe mer snart, venter og venter på tlf. Ringer legen kl. 8 i morgen om jeg ikke hører noe i kveld.

Jeg skjønner deg... Slike ting er jævlige å gå og vente på.. Jeg har gått slik i over en måned nå for å få svar på en forbaska blodprøve. Ikke snakk om. Men i morgen skal jeg til en lege på sykehuset på medisinsk og jeg håper at HAN har hatt vett nok til å innhente svar på den prøven.. Jeg fungerer omtrent ikke i det daglige.. Jeg bruker ALL energi for å gjøre en innsats på jobb, men thats it. Når jeg kommer hjem er jeg dau. Det eneste jeg gidder er å ligge i senga med laptoppen og halvsove. Jeg kvikner til igjen i 7-8 tiden om kvelden.. men slik skal det IKKE være! Familien skal ikke vike for at jeg skal duge på jobb! Håper du finner noen som kan gi deg svar! MIN erfaring er at eldre leger eller turnuskandidater er det beste man kan ha hvis det kreves utredning og ikke vanlige standardsykdommer. Erfarenhet og nysgjerrighet er myyye bedre enn "tinggåravsegselv"leger...