Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 17:29   #189
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Monica for skryt/oppmuntring!!!
Herrejemini, glemte å si at jeg så et tall i dag, på veiedag som jeg ikke har sett siden i 08! 79,3 kg stod det

Har fått meg Tanitavekt nå-men kjenner jeg kvier meg for å begynne å bruke den, kan jo hende den viser mye mer og det var jo så gøy å komme under 80 nåMå jo bruke den når mannen var så snill å bestilte den fordi jeg sa jeg ønsket meg den

Monica jeg har med 3 dagers mellomrom stort sett- en matvrak dag-da får jeg lov å spise et produkt eller to ekstra altså, istedet for å klikke på noe ulovlig. Det går jo ikke superfort med meg, men det går jo nedover, så det gjør tydeligvis lite med et måltid ekstra eller egg i pannekake eller ekstra mye grønnsaker en dag-som er mine triks for å holde meg på matten

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat