|
Sv: Opp i vekt ?
Ketose så klart ,jeg visste jo det, bare en kjapp skrivefeil på morrakvisten 
Nei jeg har bare en enkel digital vekt,som har vært snill mot meg i hele våres,men bare litt dum nå ,men mulig jeg har gått opp i muskler for jeg syns at klærne har blitt større .Tenkte at jeg senere i dag skal finne ei åletrang bukse jeg ikke får igjen,så kan jeg bruke den som test 1 gang i uka .For jeg har et veldig intimt forhold til badevekta mi 
Cola ja, skjønner at du syns 3 glass er mye,men jeg har drukket myyyye mere før,men har ikke rørt flaska siden Mandag,for tanken har jo vært der,men sliter så mye med vann (hater vannsmak dessverre) Finnes det noe annet jeg kan drikke,som ikke vil gi den stoppen som kanskje cola zero gjør ? utenom sitron i vannet (æsj)
Ja også denne røyken ja, mener at forbrenningen tar en pause når man slutter,men veit du ca hvor lang tid det tar før den er tilbake på normalen ? er 6 måneder for lite å regne ? .Skal jo "egentlig" ikke klage, for sist jeg stumpa røyken la jeg på meg 10-12 kilo på kjaaaaapp tid.
Har vært litt tøff den siste tiden med røykeslutt, holde vekta nede,kutte ut brus og godis og samtidig gå fra sengeliggende til å ha energi. Altså bare positivt at jeg orker å gjøre noe nå,men uvant om dere skjønner
Får bare ta tiden til hjelp og spise masse god mat, har laaang liste på alt vi kan spise til alle måltider (bare få den printet ut) så vi trenger ikke å vri nøtta for å finne på middag hver dag 
Takket være dette forumet her og Lena Beatrice 

Otiki

|