Ett par kommentarer. Skjønner at du blir frustrert når du har innstilt deg på vektnedgang og ser at vekta øker. Jeg lurer på om du har en vekt som kun viser vekta? Jeg har en vekt som viser muskelmasse, vann og fett i kroppen. Dette har reddet meg mang en gang. Siste dagene har jeg f.eks. "gått opp" 1 kg. Det som redder meg fra panikk , er at vekta viser at jeg av en eller annen grunn plutselig har samlet masse vann. Så jeg har jo ikke lagt på meg i fett, kanskje har jeg faktisk gått ned i fett. Mest sannsynlig er din "vektoppgang" bare at du har litt mer vann i kroppen. Kan være mange grunner til det. Du skriver at du kommer i ketolyse etter 1 dag. Bare en liten kommentar. Ketolyse er en kur laget av en norsk lege med navn Torkill. Tilstanden kroppen kommer i heter ketose. Når det gjelder inntak av cola zero så skriver du at du ikke kan forstå at det skal bety så mye siden du drikker så lite. Du skriver at du drikker ca 3 glass om dagen. Persolig synes jeg ikke det er så lite . Min erfaring med å gå ned i vekt, er at det som har fungert en stund plutselig kan slutte å virke. Så kanskje er det slik at du nå vil ha nytte av å kutte ut brusen. Kan være verdt å prøve i allefall. PS! Vekta mi er ikke en sånn dyr sak altså, den er kjøpt på Clas Ohlson til en rimelig penge for noen år siden. Kan være verdt å vurdere hvis du blir stressa av at vekta av og til øker litt. Lykke til videre