|
Opp i vekt ?
Heisann
Jeg begynte på lavkarbo i våres og gikk raskt ned 14 kg, hadde en uplanlagt pause i sommer da vi var 4 mnd i campingvogna (alt er litt verre å lage der) men spiste mye grillmat,men lite ris etc.
La på meg 3 kg disse månedene og disse + resten av mine 10 skal bort nå i løpet av høsten/vinteren 
Begynte for 3 uker siden og gikk ned 2.8 kg første uka (vann ja)
Så sluttet jeg å røyke,men begynte å trene så smått noen dager i uka.
Etter dette har jeg GÅTT opp i vekt ,vi snakker bare om en 600-700 gr,men for meg er dette ille (mannen min gjør akkurat det samme og han går bare ned) Jeg havner i ketolyse etter 1 dag og har hatt lilla utslag i 2 uker nå...skal gjøre om på filosofien min
Drikker litt kaffe og 3 glass cola zero daglig,hater vann,men prøver å drikke litt hver dag,her kommer resten av dagsmenyen min
Frokost : 2-3 raske lapper med ost,salami og litt majones eller meierismør
Lunsj : hvis jeg orker en liten omelett med smeltet ost (50 gr kanskje)
Middag : lasagne lavkarbo med litt salat ved side av
Kvelds : Noen raske lapper med ost eller kokosmelk med 1 ts kakao
I går kuttet jeg ut brusen,men får meg ikke til å skjønne at den skal være en stopper,siden jeg drikker så lite og det har fungert før,men kan det være røykeslutten ??? og vil det i såfall løsne etter en stund ?
Må bare si at jeg uansett ikke går tilbake til mitt gamle kosthold fordi min fibro har blitt mye bedre, nå har jeg endelig fått energi til å stå opp og gjøre litt hjemme 
Har hatt sky høyt stoffskifte for noen år siden,men nå er det normalt,men har 1300 i antistoffer. Har testet for insulinresistent,men der var alt bra
Noen tips å få her ? i tilfelle det er noe jeg overser 

Otiki

|