Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 17:42   #491
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åh så fantastisk med London! Jeg elsker London... Oxford/Regent street vandring er den beste trimmen!

Lykke til med trening etter operasjonen, deilig og være igang igjen tenker jeg. Hatt en lang treningsfri periode selv, og begynner og bli dritlei! Vært forkjøla i over en uke, og nå tyder ikke på at den har tenkt og stikke med det første akkurat. Vært hjemme fra jobb i dag også, det var lenge siden sist! Jeg er jo aldri syk, og jeg er skikkelig dårlig på å være det også.. blir verdens stusseligste! Nesten som en mann!!! Haha! Nå ønsker jeg meg bare at hostegiften kan begynne og virke!!! Hosting blir jeg seriøst gal av!

Der var dagens syting utført!
Spiste litt istad da, lapper kom jeg endelig på at kunne friste. Da hadde først jeg kastet mandelgrøt som jeg laget, det var I K KE godt, og en omelett jeg varmet. Matlyst mangler jeg igrunn skjelden... Ser ikke for meg en god veiedag denne uken akkurat! Men time will shåvv!

Lykke til dere andre også!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat