Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 13:49   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg spise fisk hver dag?

Opprinnelig lagt inn av monicah82, her.

Hei!

Jeg lurer på om det er greit å spise fisk f.eks 2 ganger hver dag? Jeg har funnet ut at jeg ikke tåler kjøtt og melkeprodukter. Da får jeg betennelse i huden. Grønnsaker går greit men da får jeg luft i magen hvis jeg spiser bare det. Da jeg spiste kjøtt og grønnsaker sammen i et måltid så var magen helt fin. Derfor tenker jeg på å erstatte kjøtt med fisk og spise det hver dag. Jeg har ikke fått testet om jeg reagerer på kylling enda men jeg skal ta det litt senere.

Spis fisk hver dag du det tror jeg IKKE er noe problem så lenge du også får i deg litt grønnsaker og fett attåt. Er du usikker på om du får i deg alle vitaminer osv - ta i tillegg vitamintilskudd. Ketolysetablettene er laget for å passe til et lavkarbokosthold. Prøv også kylling så du kan få litt variasjon - det gjør godt i hverdagen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat