Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 11:19   #22
Mrs.Pork
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
Mrs.Pork er på en erverdig vei

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Hiver meg med her! Oppstart i dag, startvekt 92 kg. Ønsker i første omgang å gå ned 25 kg.

Jeg har ikke lest bøker om ketolysekuren, men venter på boka til Sofie Hexeberg. Mulig jeg er dum som setter igang uten å ha lest bøkene, men har lest meg opp på nettet og føler ikke at jeg står på bar bakke kunnskapsmessig. Hovedårsaken til at jeg starter opp på dette er fordi jeg har sykdommer og helseplager som min fysioterapeut mener har godt av lchf, så på hennes forslag/oppfordring setter jeg igang! Hun har også ledet lavkarbogrupper, så jeg støtter meg til henne og får en viss oppfølging.

Har ikke tatt blodprøver nå i forkant spesifikt på grunn av kuren, men har uansett hatt flere prøver det siste året hvor alt har vært ok.

Jeg har kjøpt stix for å kunne holde øye med om jeg er i ketose. Og teller karbohydrater åff kårs

Frokosten i dag bestod av en neve salat, 200 g kylling og ca 70 g stekt bacon. Synes det ble litt vel mye, og ble litt for mett. Så da vet jeg det til i morgen
Forøvrig er mannen min også med på dette, han har lavt stoffskifte og forhøyet kolestrol i utgangspunktet. Han tar jevnlige blodprøver, og det blir spennende å se hvordan verdiene beveger seg etterhvert.

Mrs.Pork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lchf Svar med sitat