Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 22:40   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Utredning for undervekt - hvor lang tid før man får svar på blodprøver?

Ja, leste det og ble enda mer nervøs. Men jeg fikk beskjed av Aleris at jeg nok spiser for mye fett. Jeg bruker jo ingen lettprodukter og spiser endel fett og de sier vektopererte ikke bør gjøre det. Jeg har hele tiden tenkt at fett er naturlig og at klart Aleris advarer mot fett siden de følger Ernæringsrådets "regler" for kosthold, men nå tenker jeg at selv om fet mat er sunt for de fleste, så ER ikke jeg normal innvendig, jeg ER operert og jeg HAR kortere tarmer enn normale mennesker, så jeg MÅ jo ta hensyn til det og leve annerledes, om det er det som er feilen hos meg. Og det er det nok, for jeg har endel løs mage, og det virker som om mye av det jeg spiser kommer rett ut igjen.
Jeg skal sjekke vitamin- og mineralstatusen nå, skal som sagt til legen i morgen. Og så skal jeg be om B12-sprøyte og se om energien min kommer litt tilbake, og så skal jeg gå over til et mer Lindberg-ish kosthold med mindre fett og se om det kan funke.