Tråd: Nisim shampoo
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 19:40   #6
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Nisim shampoo

Jeg har testet dyr shampo før, uten å få noen annen effekt enn med billigere merker. Derfor holdt jeg meg til rimelige typer lenge - og byttet jevnlig fordi jeg fikk irritasjon i hodebunnen etter en stund. Har ofte samme erfaring med deodoranter - de er greie en stund, men så begynner de å irritere.
Etter å ha lest om andres erfaring med nisim her inne, så tok jeg sjansen på å prøve. Jeg har fått mere hår, og håret ser mye sterkere og sunnere ut. Har i utgangspunktet veldig tynne hår som flagrer overalt.
Så fortsetter med nisim jeg, så lenge jeg føler det gjør godt
Og jeg er redd for å ødelegge det jeg føler er en god effekt, så jeg er forsiktig med styling fra andre produsenter (...har vel bare kjøpt billige sprayer, skum, osv)

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat