Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 18:51   #48
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 49
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tulipa, her.

TROLLTIKA!!!
Jeg er ganske sikker på at vi snakker om samme spesialist/gynekolog, Dr. K... Vi tilhører samme lokalsykehus.
Han ringte meg for to dager siden fordi et eller annet analyseverktøy på lab`en i Tromsø var ødelagt, og jeg måtte ta nye blodprøver. Jeg spurte om hva han tenkte om at jeg hadde fått påvist PCOS hos en annen spesialist, siden han selv nektet å utrede meg for dette. Han tok ingen selvkritikk, men det hadde jeg vel ikke forventet heller. Gav meg litt tilfredsstillelse å konfrontere han med det, i det minste.

Tenkte meg det, ja. Enkelte jobber på feil sted, men ikke la det knekke deg -bli heller litt sånn:
(og ikke bli som meg -jeg ble en gang så provosert av en lege at jeg spurte om hvorfor han ikke satsa på å bli patolog siden han ikke takla levende mennesker . For å si det slik, jeg så ham aldri igjen... Fikk ny lege til neste kontroll, så jeg vet ikke om han tok meg på ordet eller hva. Men nå skal det sies til mitt forsvar at han var meget ufordragelig, og jeg har vært borti en del leger i løpet av yrkeslivet)

Sender deg noen sånne med ønske om at du skal få kroppen litt på rett kjøl, og deretter får ønsket oppfylt, jeg.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat