|
Sv: Septemberstarternes veietråd
Maaaariiiiit! 
Tusen takk. Er jo knallfornøyd sjøl. Synes alle her inne har vært veldig flinke.
Må nesten fortelle om dagens lunch. Hadde ikke tatt med meg noe mat hjemmefra (litt dårlig tid i dag morges) og tenkte for meg selv at jeg kanskje burde snike med meg en Atkinsbar i tilfelle rottefelle, men lot være (siden de bare skal være nødløsning). Gikk på Deli de Luca sammen med noen kolleger, men i dag hadde de bare salater med pasta (de pleier å ha en med bare salat, kylling og litt parmesanost). Tanken på ost og skinke i ruller når jeg skulle trene etterpå var litt lite fristende, så jeg gikk til nærmeste helsekost for å se om de hadde en Atkins Advantage.... der var det utsolgt... så da blei det tilbake til Deli de Luca for å kjøpe det eneste de hadde som jeg trygt kunne spise... nemlig kyllinglår.
Når jeg kom tilbake på jobb, fant jeg ut at disse kyllinglårene var grisetørre og harde, så da blei det tilbake for å levere maten tilbake (fikk tilbud om å få noe annet, men ikke pengene igjen), men takka nei. Turen gikk deretter til Kiwi for å kjøpe ost og skinke, men på vei til kassa fant jeg en enslig Atkins Advantage... så da blei det den og en pakke ost. Jeez... så mye tid brukt på å finne mat. Må slutte å dra tomhendt på jobb.