Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 11:39   #149
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, jeg har gått på lavkarbo før, sånn etter egen greie og det funket...bare det at jeg ikke fullførte. Det er mitt problem!!!! Jeg er egentlig en kontroll freak, men min egen vekt har jeg verken motivasjon for eller utholdenhet. Rart, ellers har jeg masse energi, driver eget firma og har vært halvt hjemmeværende, for barnas skyld, nå det siste året.
Derfor hev jeg meg på ED for å få oppfølging.Klarte å gå ned fra 97kg. til 93,3 før ED. Men det har tatt mange år og opp og ned 3-4 kg. hele veien. Veldig demotiverende å holde på sånn....da gir jeg bare opp! Dessuten forplikter det når jeg skal på kontroll og det koster. derfor kan jeg bare ikke hoppe av for en sjokolade eller fest!! Da klarer jeg å bestemme meg. Så derfor fungerer ed så supert. MEN, jeg er sikker på at jeg hadde gått "fort" nok ned bare på lavkarbo opplegg...men det har jeg bestemt meg for å følge sånn prinsippiellt etter endt ED.
Høres ut som du har prøvd litt av hvert Streber, en virkelig erfaren på feltet! Hvor mye skal du ned? Høres ut som du har kommet deg et stykke av gårde....