|
Sv: Den store felles ED-tråden
Monica, jeg snakket med ei veninde om det i går jeg, at når vi som arbeiderfamilie (ikke så høye lønninger) greier å bruke flere tusen på dette hver måned, må det bli ganske så befriende økonomisk etterpå.
For min del har jo jeg fulgt Ingers rugbrød i flere år, plutselig "virket det ikke" mer-vektoppgang på 19 kilo på et halvt år, fortsatte enda strengere med ingers-ned 2 kilo på 1/2 år, så ketolyse 5 mnd, for meg ville det si= et hode som ikke fungerte, greide ikke å tenke skikkelig, ekkelt! Murrende svak hodepine flere uker og 4,2 i nedgang, som kom på mens jeg gikk på kostholdet. Lavkarbo opptil 50 kh pr dag fulgte jeg i 4 mnd ingen nedgang, men var i storflott form! Brukte herbalife kombinert med lavkarbomåltid 1-2 ganger daglig i 5 uker før ferien for å ta av det jeg visste kom på i sommerferien, som er min eneste langvarige utskeielse iløpet av året, det fungerte bra-3,4 kg ned. OG selvagt opp iløpet av sommerferien. Så jeg har slitt så mye fra før av, så jeg HAR prøvd å fikse dette selv og ikke lyktes, derfor ble det ED på meg. Men om du Monica IKKE har prøvd lavkarbo før dette kan det jo meget godt hende du hadde lyktes, det er jo svært mange som greier det superbra!
|