Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 10:57   #147
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Da er seks uker på ED gjennomført, er det ikke seks uker tro, eller var det fem? Går neste litt i surr jeg.

Ned 300 gram her, alle monner drar. Totalt seks kilo nå.

GRATULERE MASSE!! Så flink du er! Husk at du er nærmere målet enn oss så da går det vel litt saktere.
Jeg runder min sjette uke på onsdag så du er nok i den sjette dein nå, du begynte litt før meg husker jeg!

Jeg veier meg bare en gang i uka jeg nå, min "veiedag" er blitt onsdager. Blir artig å se om det har skjedd noe på onsdag!

STREBER: Det må være frustrerende å ikke gå så fort ned som man skulle tro, du gjør jo alt riktig! Jammen meg gjør du alt riktig og resultatene kommer. Nok sant som Titti sier at noen kropper setter seg i sultmodus mer enn andre. Men opplever at alle står ganske så stille en periode i en stor vektreduksjons fase. Bare stå på!
Jeg lurer på, fordi dette er ganske dyrt, om jeg hadde klart lavkarbo opplegg selv nå, fordi jeg er så godt inni det. Men slik har jeg tenkt før og dermed ramlet ut av opplegget mitt. Så nå er jeg konsekvent, selv om det koster oss litt. Min trøst er at de pengene jeg nå bruker på produkter skal heller bli penger til klær når jeg er ferdig. Trenger nok mye nytt etterhvert!