Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 20:07   #4115
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan skal jeg brenne en plate for å spille på vanlig anlegg? Når jeg brenner platene mine fungerer de på pcen og på stereoen i bilen. De fungerer imidlertidig ikke på vanlig stereoanlegg, og det er forferdelig upraktisk nå som jeg prøver å kjøre inn en spinningtime og cd-plata mi IKKE fungerer på senterets anlegg.

Er det mp3 filer? Mulig anlegget på senteret ikke kan spille mp3-filer? Jeg har ihvertfall opplevd dette tidligere at man må ha et anlegg som kan spille slike filer.
Det er mulig å konvertere fra mp3 til .wav filer vha gratisprogram som du laster ned på pcn din - om det da er dette som er problemet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/