Så bra, Futten Her sto vekta idag på det samme som forrige uke. Jeg skjønner at jeg BØR begynne å veie meg på onsdag eller torsdager for å få sånne oppturer som jeg hadde denne uka Uansett var dagens måling intet annet enn helt fantastisk for både meg og gubben. Siden vi begynte på ketogent i juli har jeg gått ned totalt dette i cm: Overarm: 3 cm Bryst: 9 cm midje: 17!!! cm Hofter:13 cm og 0 på lår. Jeg er seriøst dritfornøyd altså! at jeg ikke har fått ned noe i lår skyldes nok ene og alene at det høyre låret har vært relativt svakt etter en operasjon i ankelen i januar. Det høyre låret har dermed vært mer enn seks cm tynnere enn det venstre i ganske lang tid. Det venstre begynner nå å nærme seg samme omkrets som det høyre, så jeg regner med en gradvis nedgang på dem begge når det stabiliserer seg. Jeg er også strålende fornøyd med at låret ikke krymper - det tyder jo på at muskelmassen er intakt der, i allefall. For i lårene HAR jeg faktisk muskler, selv om det sitter noe fett på innsiden som skal vekk sånn etterhvert. Idag har jeg vært litt flink og ryddet og styret ute - fikset noen løse takrenner, flyttet på en del skrot og jobbet meg god og svett. Siden jeg føler meg så fantastisk bra om dagen har jeg nå store planer om å bruke en del av det som er igjen av kvelden tl å prøve på litt klær som har ligget og vært for små i altfor lang tid. Bare meg og speilet, med andre ord. Det er lenge siden vi har vært så gode venner som nå