|
Nisim shampoo
Etter å ha gått på ketolyse siden mai, begynte jeg for 2 mnd'ers tid siden å miste veldig mye hår. Jeg satte det ikke i sammenheng med kostholdsomlegging og vektnedgang før jeg leste om det her inne. Har nå fått nisim shampoo og balsam i postkassen, og leste at man skal bruke shampoo hver dag i 8 dager først - den er grei.
Så leste jeg også på nettsiden deres at man ikke kan bruke andra stylingprodukter enn deres (kjøpte også stylingspray), det er for så vidt greit nok.
MEN: jeg bruker å gjøre mye med håret mitt, rette det ut, krølle det, sette det opp etc. Av den grunn har jeg alltid vært svært nøye med håret mitt, mht kuring, leave-in produkter, og jeg har brukt silkeolje mot tørre tupper i mange år. Dette putter jeg ikke i hodebunnen, kun i tuppene. Er det slik at jeg må kutte ut silkeoljen og kuring (som er av andre merker enn nisim) fullstendig??
Er nervøs for hva det kan gjøre med håret mitt, atså at det blir sprøtt, knekker etc. Har tynt, nordisk hår fra før av, og vil ikke miste mer hår (derav nisim), men vil ikke få det så tørt og ødelagt at jeg må klippe av 20 cm heller 
Noen som har erfaring med Nisim som kan fortelle meg litt mer om det?
|