|
Sv: Oktoberstarter-tråd?
Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.
så flinke dere er alle sammen! 
Jeg har visst gått litt opp jeg Kjempetrist. Har ikke veid meg på 1,5 uke, så gledet meg veldig, og ble litt skuffet da jeg hadde gått opp nesten 1 kg..
så var jeg på fest inatt og var lei og ville gi opp, så jeg spiste en kebab! MED BrØDET!!! Huff...angrer veldig...
Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette med dette, eller vente til etter jul når jeg har tilgang på vekt hver dag. Jeg merker så sinnsykt godt at jeg aldri går ned når jeg ike har vekt i nærheten. Sånn er det alltid, av en eller annen grunn..
*lei og vil ha pasta*
DU.. les hva jeg har skrevet tidligere her, så ser du at jeg også gikk på en liten "smell" for en ukes tid siden, for så å få en skikkelig opptur på fredag Viktigste er å IKKE GI OPP!!
Og som jeg skrev i journalen min: Det er ikke alltid det er vektnedgangen som er det viktigste - det å bevise for seg selv at man ikke gir opp når man møter motgang, er vel så viktig.. ihvertfall for meg.
En kebab m/brød på fylla har nok ikke så mye å si siden du har vært så flink ellers, bare pass på å komme i ketose så fort som mulig igjen Fram med målebånd.. har du ikke brukt det før, så begynn nå.. der ser virkelig jeg resultater ihvertfall Og ang. veiinga - tenk litt gjennom hva du spiste dagen før.. mye salt? Veide du deg på samme tid som sist? Ifølge wii'en min kan visst vekta vise -/+ 1kg iløpet av en dag.
Jeg sprakk jo forrige helg med to baileys og kaffe, men jeg tror ikke det hadde så mye å si.
Klistine.. ikke gi opp... opp med hodet, fram med brystet Husk at du har oss her som støtter deg og som du kan klage så mye som du vil til

|