Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 13:55   #288
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Idag hadde jeg lyst til å hoppe av glede etter en stille uke uten noe nedgang og flere uker med lite nedgang viste vekta 94,3 kg idag dvs hele 1,8 kg nedgang siden sist søndag Det er jeg skikkelig godt fornøyd med! Dvs at jeg har totalt gått ned akkurat 10 kg og har dermed nådd det første delmålet mitt på 10 kg før jul Så nå kan jeg sette delmål 2 på gå ned 5 kg til før jul Idag er jeg veldig optimisitsk! kanskje jeg klarer litt mer enn disse 7 kg som vi prøver på alle sammen? Det må være ribbe/ribbefet som jeg har spist en del av denne uka. Så har jeg endelig fått kjøpt inn et glass med Cocosa! Og har prøvd å ta litt og litt ved hvert måltid. Jeg har visst undervurdert det å få i meg nok fet.

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Eg må forresten få tak i meire vitaminar sjølv, no er det slutt på det meste...

hm... jeg må visst kjøpe meg noe vitaminer og mineraler også. Er det noen som er rimelige og gode? og kan enbefalles? syns det er i det største laget å betale over 200 kr for en liten boks med ketolyse mineraler også må man i tilleg ha flere forskjellige bokser! Finnes ikke det noe rimelig og bra i en pille?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Hva med å legge sammen alle kg vi har gått ned når vi er ferdige? Noen som er flinke med tall, eventuellt har en STOR kalkulator?.. xD

Det var en superide, StineH!! kan bli gøy å få regne over! Kanskj noen vil lage en tabel over alle deltakere og plotte inn kiloene?