Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 12:42   #137
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har lært meg til noen triks for å bli mett, så nå går det stort sett greit synes jeg-har oppi et egg i en ED rett om jeg av praktiske årsaker bør holde meg mett en stund( er da mett i 3-4 timer), eller jeg spiser en saltat med olje(olje metter litt)på etter eller ved siden av et ED måltid, eller lager meg mye kokte grønnsaker til måltidene-eller til å ha som mellom måltid. Dette tar litt tid og krever endel penger-så det er ikke alltid jeg kan kjøre på med så mye grønnsaker eller egg, men har jeg sjangs til det er jeg mye mer tilfreds og rolig i kroppen!Har bare en ting å klage på nå og det er at jeg bruker myyye penger på dette og står fremdeles i ro(gjort det i snart 2 uker)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat