Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 20:56   #11
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli så kvalm....

Egg og bacon er jo bare et eksempel på hva men kan spise på LCHF, det er da absolutt ingen som har påstått at man spise det??
Jeg spiser bare egg og bacon (med varme, hakkede tomater, champinjong og salat) til frokost eller lunch en gang i måneden eller mindre. Eller oftere, hvis jeg har lyst .

Omeletter, middagsrester, reker med majones på isbergsalatblader, tunfisksalat, makrell i tomat med majones, laks+ egg og majones, avokado....lavkarbo knekkebrød med ost... det er da utrolig mye mer enn egg og bacon du kan spise til frokost.

Sjekk oppskriftsdelen her inne på forumet
Og oppskrifter med bilder inne på Gerd sin profil

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat