Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 15:50   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli så kvalm....

Hvorfor i alle dager spiser du egg og bacon når du ikke liker det? Jeg kan heller ikke fordra kombinasjonen egg og bacon, så jeg spiser det ikke.

Å spise fett betyr ikke at man trenger å spise meierismør og rømme med suppeøse. Spis f.eks laks med bomkålgrateng med litt smør eller rømme på, ha en skvett fløte eller cocosa i kaffen, hjemmelaget blomkålsuppe kokt på fløte, nakkekoteletter, bacon, egg etc. Prøv å varier maten din, ellers kommer du til å gå lei.

En del av grunnen til at mange slanker seg mellom mandag morgen og tirsdag til middag er at de tror de må spise mat de ikke liker for å gå ned i vekt. Helt feil. Skal man lykkes så må man like det man spiser. Heldigvis er det uendelig mye bra lavkarbomat, feit mat som ikke svømmer i synlig fett, ellers hadde jeg fortsatt vært type 130 kg.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat