Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 10:39   #17
Debussy
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 53
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Står bom stille - i ketose

Det har løsnet!
Går ikke så fort, men det går nedover - og jeg føler meg bra! Andre kan også se at jeg har gått ned, og jeg har fått mange hyggelige kommentarer.

Nå har jeg holdt på i 6 uker - hadde en liten utskeielse forrige helg - spiste bittelitt kake, men det var helt kontrollert.

Er litt usikker på hvor mye jeg egentlig har gått ned - siden jeg byttet vekt etter et par uker. Men det er minst 5 kg på disse seks ukene, og det er jo bra tatt i betraktning av at det gikk litt opp også!

Det aller beste er at jeg nesten ikke har søtsug. Får av og til lyst på sjokolade og søt, syndig mat, men vet at det bare er hjernen som forsøker å "lure" meg. Synes det går over all forventning - det jeg trodde skulle bli nesten uhåndterlig, har egentlig gått som en lek - har aldri hatt denne følelsen rundt søtsaker før - og begynner å tro på at jeg kan bli tynn over tid Er i alle fall halvveis til første delmål, og begynner nå å tro at jeg kan gå videre etter det, hvis jeg bare fortsetter å leve som nå - jeg bare ELSKER å ha funnet en slik måte å leve på!

Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat