Tråd: Nybegynner
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 22:42   #33
EAH
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2010
EAH er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Nå kom jeg på hva det var ja...lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte det Er jo mange gode der. Rop ut om du finner et brød du synes er godt da. Mannen min sa han hadde lyst til å spise det samme som meg, men han er veldig glad i brød og melk...og pils i helgene. Så får prøve å knipe inn på KH der det går

som tipsa før her inne; Karins brød. søk på det! eg prøvde å lage det no nettopp og både eg og sambo syns det va det beste brødet av dei vi har prøvd. må berre le litt og fortelle at eg prøvde ei anna oppskrift før idag, men tok heftig feil av natron mengda (tok en heil pakke, skulle vere 1 ts) så vi måtte kaste det . derfor fann eg "karin sitt aller beste brød"-oppskrifta, sprang på butikken og kjøpte nye ingrediensa. var veldig fornøgd mange av ingrediensane har eg kjøpt på helsekost fra før av.

som din mann, så minn mann: han var veldig skeptisk då eg først nevnte heile lavkarbogreia og når eg bestilte meg bok, men den dagen eg skulle handle inn så var han superengasjert og helde seg til riktig mat. klart han gleda seg til å drikke øl igjen, men e då klar for lavkarboøl. melk var greit å kutte ut, for det forsterka visst allergien hans, og allergi generelt, og måtte kutte melk uansett. det er så greit å vere to! men litt urettferdig at han som i utgangspunktet ikkje var så gira, har gått ned mest..

ellers har eg funne ut at det meste kan lagast i form i ovnen, og derfor er det lett å få opp fettmengda i middagen i allefall. f.eks. kyllinglår, fløte, asparges og skinke i form i ovn, med ost på toppen. godt
kjøttdeig og paprika og krydder med ost på toppen i form. godt!

EAH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, start 17. okt 2010 Svar med sitat