Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 18:06   #129
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Her var det noen nye innlegg å lese gjennom siden sist.

Tenkte først jeg bare skulle skumme gjennom, men redd for å gå glipp av noe , så jeg måtte jo lese meg gjennom alt her. Og det er jeg glad for nå. Tusen takk til Streber og Monica for koselig kompliment, ble helt rørt jeg. Søte dere er.

Grattis til alle med nedgang og til deg, Streber, det har stått stille her siden mandag, i går var det faktisk opp noen hundre gram. Så ikke fortvil, vi kommer i mål til slutt vi også.

Ellers har det gått litt i ett her siste dagene. I går var vi en tur i hovedstaden, kjøpte oss ny spisestua fra Ikea, så spiste vi på Peppes (salat til meg) og så var på Mamma Mia i Oslo Spectrum. Overraskelse fra meg til kjæresten. Gud, så glad han ble og gud for et show. Jeg koset meg med pepsimax og soyanøtter, mens han spiste popcorn.

Deilig å være i fase 2 og kunne være litt sosial igjen.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat